Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kas yra Druskininkų savivaldybės Socialinių paslaugų centras?

Druskininkų savivaldybės Socialinių

paslaugų centrą šiame tekste vadinsime Centru.

Centras yra savivaldybės įstaiga.

Centras padeda žmonėms.

Centre dirba darbuotojai, kurie rūpinasi:

  • vaikais,
  • šeimomis,
  • jaunais žmonėmis,
  • senais žmonėmis,
  • žmonėmis su negalia,
  • žmonėmis, kurie neturi kur gyventi.
Į Centrą galima kreiptis kai:

  • reikia transporto,
  • reikia pagalbos namuose,
  • reikia pagalbos auginant vaikus,
  • neturit kur miegoti,
  • reikia daiktų, kurie padėtų judėti.
Mūsų adresas yra Veisiejų gatvė 17, Druskininkai.

Telefono numeris yra +370 31 358 072.

+370 649 77 000 (visą parą)

Centrui galima rašyti elektroninį laišką.

Elektroninio laiško adresas yra info@druskininkuspc.lt

Centras dirba:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį

nuo 8 valandos iki 17 valandos

  • penktadienį

nuo 8 valandos iki 15 valandos

Dieną prieš šventę Centras dirba 1 valanda trumpiau.

Dienos ir šventės, prieš kurias Centras dirba trumpiau, yra šios:

  • sausio 1 diena,
  • vasario 16 diena,
  • kovo 11 diena,
  • Velykos,
  • Joninės,
  • liepos 6 diena,
  • Žolinė,
  • lapkričio 1 ir 2 diena,
  • gruodžio 24 diena
Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Druskininkų savivaldybės Socialinių paslaugų centro direktoriaus pavaduotoja Advė Marcinonė

Tekstą vertino: Sutrikusio intelekto žmonių globos bendrija „Druskininkų viltis”

Informacija atnaujinta 2025-12-04

Skip to content